Valens B12 v ustnem pršilu

bullet-B12
B12
woman

ODLIČNA ABSORPCIJA

Vitamin B12 v obliki ustnega pršila omogoča enostavno odmerjanje in odlično absorpcijo, ki se začne že v ustni votlini. To je še posebej dobrodošlo za tiste, ki imajo oteženo absorpcijo v prebavilih.

pills2

ENOSTAVNA UPORABA

Ustno pršilo omogoča bolj prilagojene odmerke vitamina B12, glede na vaše dnevne potrebe in je odlično za ljudi, ki ne želijo jemati kapsul ali tablet.

Valens B12 pršilo hitro postane nepogrešljiv pripomoček v vašem žepu ali torbici.

cherries-mini

OKUS ČEŠNJE

Ustno pršilo Valens B12 vsebuje aromo češnje, ki daje izdelku zelo prijeten okus.

Za optimalen učinek usmerite razpršek pod jezik ali na notranjo stran ličnice.

sugarfree

BREZ DODANEGA SLADKORJA

Pršilo Valens vitamin B12 ne vsebuje sladkorja. Vsebuje zobem prijazno sladilo ksilitol, ki je naravno prisotno tudi v sadju in predstavlja odlično alternativo sladkorju.

B12
VALENS B12
Količina vitamina B12 na razpršek 250 μg (Metilkobalamin)
Okus češnja
Priporočen odmerek 1 razpršek dnevno (zadostuje za 125 dni)
Razprškov v pršilu 125

Vitamin B12 ima v telesu pomembno vlogo, njegovo pomanjkanje pa lahko privede do številnih zapletov

  • Vitamin B12 prispeva k sproš­ čanju energije pri presnovi.
  • Vitamin B12 prispeva k delovanju živčnega sistema.
  • Vitamin B12 prispeva k presnovi homocisteina.
  • Vitamin B12 prispeva k normalnemu psihološkemu delovanju.
  • Vitamin B12 ima vlogo pri nastajanju rdečih krvničk.
  • Vitamin B12 ima vlogo pri delovanju imunskega sistema.
  • Vitamin B12 prispeva k zmanj­ ševanju utrujenosti in izčrpanosti.
  • Vitamin B12 ima vlogo pri delitvi celic.

 

Hrana Porcija B12
Školjke 85 g 84 µg
Losos 85 g 4.9 µg
Tuna (v konzervi) 85 g 2.5 µg
Govedina 85 g 1.5 µg
Šunka 85 g 1.5 µg
Grški jogurt 85 g 0.75 µg
Mleko 1 kozarec 1.2 µg
Jajce 1 veliko 0.6 µg
Piščanec 85 g 0.3 µg

Vir: http://www.health.harvard.edu

b12-hint
B12-hint2

B12 omogoča telesu normalno delovanje. Njegova vloga je zmanjševanje utrujenosti in izčrpanosti, kot tudi normalno delovanje živčnega sistema in tvorjenje rdečih krvnih teles. Njegovo pomanjkanje lahko privede do zmanjšanja mentalnih sposobnosti in drugih težav.

Vir vitamina B12 je večinoma hrana živalskega izvora – največ ga vsebujejo ribe, govedina, piščanec in puran, vendar žolčna kislina v želodcu otežuje njegov prehod v krvni obtok. Pršilo Valens B12 ponuja odlično rešitev, saj omogoča telesu, da ga delno absorbira že v ustni votlini, kar je predvsem dobrodošlo za starejše uporabnike, ki imajo pogosto slabšo absorpcijo.

Zagotoviti vitamin B12 v strogi veganski prehrani je še najbolj težavno, kajti rastlinska živila, z izjemo nekaterih gob, tega vitamina naravno ne vsebujejoVegetarijanci imajo na drugi strani možnost pridobiti majhne količine B12 iz živil kot so jajca in cottage sir.

Strokovnjaki vegetarijancem in veganom priporočajo nadomeščanje vitamina B12 bodisi s hrano, ki je dodatno obogatena s tem vitaminom, ali pa s prehranskimi dopolnili.

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.