Vitamin D

VALENS Vitamin D

Valens Vitamin D je edinstveno prehransko dopolnilo v obliki ustnega pršila, ki vsebuje kombinacijo vitaminov D3 in K2 naravnega izvora. Omenjena vitamina prispevata k ohranjanju zdravju kosti in zob, vitamin D3 pa ima tudi vlogo pri normalni absorpciji kalcija. Pršilo v ustni votlini zagotavlja odlično absorpcijo, okus peperminta pa pripomore k svežemu dahu. Praktična embalaža je zelo priročna in pršilo lahko postane vaš stalni spremljevalec kamorkoli se odpravite.

2015_NUTRIS_Inovacija leta_CGP_PD
VitaminD-sprej (1)

Valens Vitamin D vsebuje v 1 razpršku:

  • 500 IU vitamina D3 (250% PDV*)
  • 15 μg vitamina K2 (20% PDV*)  *PDV – Priporočen dnevni vnos

Pršilo je slajeno s ksilitolom, ki ga najdemo tudi v žvečilnih gumijih brez sladkorja. Vsebuje naravno aromo mete. Ne vsebuje želatine in glutena. Izdelek je primeren tudi za vegetarijance.

Vsebina: 25 ml (ob priporočenem odmerjanju zadostuje za 120 dni)

Navodila za uporabo:

Priporočamo zaužitje 1 razprška dnevno. V primeru povečanih potreb lahko zaužijete tudi do 3 razprške dnevno.

Vloga vitamina D

Vitamin D, ki je pravzaprav hormon, saj ga telo sintetizira, medtem ko smo izpostavljeni sončnim žarkom, je snov, nujna za življenje. Izjemno pomemben je za normalen in zdrav razvoj kosti in zob, delovanje mišic in imunskega sistema ter zdravje nasploh. Zaradi načina življenja in osiromašene hrane ga praviloma ne dobimo v zadostni količini. Strokovnjaki so si enotni, da ga mnogim ne primanjkuje le pozimi, ko je sončnih žarkov manj, ampak tudi poleti, saj se med 11 in 15. uro zaradi močnih UV žarkov soncu ponavadi izogibamo.

Pravočasno si zagotovite potrebni dnevni odmerek tako imenovanega sončnega vitamina ter preventivno poskrbite za izgradnjo in vzdrževanje gostote kosti.

V zadnjem desetletju strokovnjaki ugotavljajo, da so s pomanjkanjem tega vitamina povezane številne bolezni, ne le rahitis. Vitamin D namreč prispeva k normalni ravni in absorpciji kalcija v krvi in s tem k ohranjanju zdravih kosti in zob. Prav tako prispeva k delovanju mišic in delovanju imunskega sistema, saj ima pomembno vlogo pri delitvi celic.

Razlika med D2 in D3

Vitamin D je topen v maščobi in se najpogosteje nahaja v dveh oblikah; kot vitamin D2 (ergokalciferol) in vitamin D3 (holekalciferol). Vitamin D2 je v rastlinskih živilih, medtem ko vitamin D3 zasledimo v živilih živalskega izvora. Vitamin D3 se lahko ob sončni svetlobi pod vplivom UVB žarkov sintetizira tudi v koži. Ameriško združenje za klinično prehrano je že leta 2006 ugotavljalo, da gre za različni molekuli, ki nista enakovredni in da je oblika D3 superiorna.

Tvorba vitamina D3

V naši koži torej nastaja vitamin D3, kar poteka v dveh stopnjah. Za prvo stopnjo so potrebni UVB žarki, druga pa poteka tudi ponoči, iz produktov, ki so nastali v prvi stopnji. Ob normalni izpostavljenosti sončnim žarkom se v koži sintetizira 20-50 µg vitamina D dnevno. S sončenjem ni mogoče preseči primernih količin vitamina D, saj ga telo tvori le toliko, kot ga potrebuje.

Zaužiti vitamin D se v tankem črevesju učinkovito (okoli  80 odstotkov) absorbira po mehanizmu, značilnem za maščobotopne molekule ter se nato preko limfnega sistema hitro prenese v jetra, kjer se presnovi. Vendar se ne shranjuje v jetrih, ampak maščobnih tkivih in tudi mišicah.

Potrebe po vitaminu D

Obstajajo različni pogledi na to, koliko vitamina D potrebujemo, zagotovo pa lahko govorimo o pomanjkanju. Predšolski otroci naj bi po slovenskih študijah dosegali približno 21 odstotkov priporočenega dnevnega vnosa, mladostniki pa 60 odstotkov, kar kaže na slabo pokrivanje potreb po vitaminu D. Problem zadostnega vnosa vitamina D se pojavlja predvsem pozimi, saj je izpostavljenost sončni svetlobi veliko manjša kot poleti, a tudi v poletnem obdobju, saj smo čez dan najpogosteje v zaprtih prostorih. Ob tem gre opozoriti, da intenzivno poletno sončenje naredi več škode kot koristi.

V Sloveniji sprejeta pre­hranska priporočila se nanašajo na potrebo po vitaminu D v od­sotnosti endogene sinteze, in sicer 20 μg (800 IU) za odrasle. EFvropska agencija za varno hrano je leta 2012 povišala mejo zgornjega varnega dnevnega od­merka na 100 μg (4000 IU) za odrasle.

Natančne potrebe je sicer težko določiti, saj je težko oceniti količino vitamina D, ki ga telo tvori samo. Pozimi, ko je manj sonca in naše telo težje samo tvori vitamin D, ga moramo zato s hrano vnestni nekoliko več kot poleti. Le malo živil vsebuje vitamin D v omembe vredni količini. To so mastne ribe, ribje olje, jetra ter jajčni rumenjak. Rastlinska živila vsebujejo zelo majhne ali pa nične količine vitamina D.

Vloga vitamina K

vitamin K

Znano je, da se pomanjkanje vitamina K odraža v motnjah strjevanja krvi, vloga vitamina K pri mineralizaciji kosti  pa je bila dokazana šele v zadnjem desetletju. V naravi najdemo več oblik vitamina K. Glavni vir v zahodnem svetu gotovo predstavlja zelena zelenjava, recimo špinača, brokoli, brstični ohrovt in zelje, pa tudi nekatera rastlinska olja in margarine. V precej nižji koncentraciji omenjeni vitamin najdemo tudi v mesu, mleku in mlečnih izdelkih ter jajcih. Za odrasle se priporoča dnevni vnos 1 µg vitamina K na kilogram telesne teže. Zadosten vnosa vitamina K je pomemben tako v otroštvu za pridobivanje kostne mase, kot v nadaljevanju življenja za ohranjanje le-te.

Če vsak dan ne pojeste zadostne količine zelene zelenjave (roko na srce, kdo pa jo?), potem se priporoča dodaten vnos vitamina K s prehranskimi dopolnili. Pri tem je pomembno, da izberete pravo obliko in sicer vitamin K2, za katerega je tudi dokazana najboljša absorpcija.

Zakaj je Valens Vitamin D+ bolj učinkovit?

  • Edinstvena kombinacija vitaminov D3 in K2, ki delujeta v sinergiji
  • Naravna oblika D3, identična tisti, ki jo sintetizira naša koža
  • Vsebuje vitamin K2 naravnega izvora
  • Pršilo zagotavlja odlično absorpcijo že v ustni votlini
  • Odličen okus peperminta
  • Pripomore k svežemu dahu
  • Brez sestavin živalskega izvora, primeren tudi za vegetarijance
  • Slajen s ksilitolom
  • Priročna oblika, primerna za vsako torbico in potovanja
  • Slovenski razvoj in proizvodnja po najvišjih farmacevtskih standardih
zakaj je valens D  bolj učinkovit

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.