fbpx

Prosta delovna mesta

1. Komercialist za tujino in pomočnik vodje prodaje za Slovenijo

Zaradi povečanega obsega prodaje v Valensu iščemo nove sodelavce v prodaji. V ta namen razpisujemo dve novi delovni mesti, in sicer KOMERCIALIST ZA TUJINO (M/Ž) in POMOČNIK VODJE PRODAJE ZA SLOVENIJO (M/Ž). Od kandidatov se pričakujejo naslednja znanja in veščine:

  • VI. stopnja izobrazbe (ekonomija ali naravoslovne vede)
  • Odlično znanje slovenskega in angleškega jezika
  • Komunikativnost in veselje do dela z ljudmi
  • Odlične prodajne veščine in pogajalske sposobnosti
  • Napredno znanje MS Office
  • Samoiniciativnost, natančnost in zanesljivost
  • Vozniški izpit B-kategorije
  • Pripravljenost na službena potovanja izven Slovenije
  • Zaželene izkušnje v prodaji v prehranski ali farmacevtski industriji

Naloga KOMERCIALISTA ZA TUJINO bo pridobivanje novih kupcev (B2B) s področja prehranskih dopolnil in surovin, pri čemer boste odgovorni vodji prodaje. Naloga POMOČNIKA VODJE PRODAJE ZA SLOVENIJO bo usklajevanje prodajnih in marketinških aktivnosti na področju Slovenije ter skrb za širjenje prodajne mreže. Po enem letu možnost napredovanja. Prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami v prodaji in delu s prehranskimi dopolnili oziroma zdravo prehrano. Ponujamo redno delovno razmerje v urejenem okolju in sproščenem kolektivu. Delovno mesto je v Šenčurju pri Kranju.

Vaše prijave z opisom znanj in konkretnih izkušenj (zaželen tudi CV v angleščini) pošljite do 14. 2. 2020, izključno v elektronski obliki na info@valens.si, z zadevo “Komercialist za tujino” oz. “Pomočnik vodje prodaje”. Obravnavali bomo samo prijave kandidatov/kandidatk, ki izpolnjujejo vse navedene pogoje.

2. Strokovni sodelavec za projekte in administracijo

Zaradi povečanega obsega dela razpisujemo še eno novo delovno mesto, in sicer STROKOVNI SODELAVEC ZA PROJEKTE IN ADMINISTRACIJO (M/Ž). Od kandidatov se pričakujejo naslednja znanja in veščine:

  • VI. stopnja izobrazbe (ekonomija, uprava ali pravo)
  • Odlične komunikacijske sposobnosti
  • Napredno znanje MS Office
  • Poznavanje projektnega vodenja in administracije podjetja
  • Natančnost, zanesljivost in odgovornost do svojega dela
  • Ciljna usmerjenost in proaktivnost
  • Vozniški izpit B-kategorije
  • Zaželene so izkušnje s področja nepremičnin in razpisov za javna sredstva

Naloge strokovnega sodelavca za projekte in administracijo:

  • Administrativna – računovodska dela
  • Priprava dokumentacije za prijavljanje na razpise za javna sredstva
  • Samostojno vodenje projektov

Ponujamo redno delovno razmerje v urejenem okolju in sproščenem kolektivu. Delovno mesto je v Šenčurju pri Kranju.

Vaše prijave z opisom znanj in konkretnih izkušenj (zaželen tudi CV v angleščini) pošljite do 14. 2. 2020, izključno v elektronski obliki na info@valens.si, z zadevo “Strokovni sodelavec za projekte in administracijo”. Obravnavali bomo samo prijave kandidatov/kandidatk, ki izpolnjujejo vse navedene pogoje.

Questions?/Vprašanja?

MENI
Košarica