Shopping Cart (0)

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE VALENS.SI
izdaja: 1., veljavni od 21. 5. 2018

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). 

S spletno trgovino Valens.si upravlja podjetje Valens Int. d.o.o., Poslovna cona A 35, 4208 Šenčur, matična št.: 2148781, ID za DDV: SI83564926 (v nadaljevanju prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1. Registracija uporabnika
Za uspešen nakup je registracija uporabnika obvezna.Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika spletne trgovine Valens nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Ob registraciji prejme uporabnik na svoj elektronski naslov potrdilo o registraciji z dostopom do urejanja svojih uporabniških podatkov, kjer lahko spremeni svoje geslo in spremlja svoja naročila.

2. Naročilo
Po oddaji naročila prejme kupec še isti dan na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila s podatki o nakazilu. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajst) ur sporoči na elektronski naslov info@valens.si. Če kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je ta shranjena na sedežu prodajalca, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 15. uro. Prodajalec v roku 3 delovnih dni naročene izdelke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave pogodbenega partnerja prodajalca (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 4 do največ 5 delovnih dni po prejetem plačilu predračuna.

3. Plačevanje
Plačilo izdelkov je možno izključno na transakcijski račun prodajalca. Ko kupec opravi naročilo, po elektronski pošti prejme potrdilo o oddaji naročila s podatki o nakazilu. Ko je plačilo vidno na transakcijskem računu prodajalca, prodajalec pošlje naročene izdelke na naslov kupca za dostavo.

4. Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.



5. Dostava
Izdelke prodajalec dostavlja v Sloveniji. Stroški pošiljanja izdelkov znašajo 3,00 EUR. Pri nakupu nad 40,00 EUR je poštnina brezplačna. Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 8.30 do 15.30, vendar le po predhodnem dogovoru s Tino Vreček po e-pošti tina.vrecek@valens.si ali telefonu 05 933 40 24. Mesto prevzema: Valens Int. d.o.o., Poslovna cona A 35, 4208 Šenčur, Slovenija.



6. Cene
Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

7. Koda za popust


Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Valens in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Kodo za popust izkoristite tako, da izberete artikle, ki jih želite kupiti in jih date v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Prikaži košarico. V košarici pod naštetimi izbranimi izdelki vpišite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba poravnati. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

8. Postopek obveščanja o nakupu


Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in podatke za nakazilo kupnine. Ko prodajalec prejme plačilo in kupcu odpremi izdelke, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je njegovo naročilo na poti.

9. Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Valens v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

10. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa


Že kupljeno blago pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14 dni od prejema blaga pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupcu pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto info@valens.si, blago pa vrniti v tridesetih (30) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, ne da kupec to zahteva.

11. Reklamacije in garancija


Kupec lahko reklamira blago, če to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate po telefonu 05 933 40 24 ali po e-pošti info@valens.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov po našem kurirju. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. 

Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejme kupec, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi najprej obvesti prodajalca po e-pošti info@valens.si ali po telefonu 05933 40 24, ta pa po predhodnem dogovoru s kupcem pošlje kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot jo je kupec prejel ne da bi karkoli dodal ali odstranil, kupec pa izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

12. Omejitev odgovornosti
Prodajalec Valens se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

13. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. 

V primeru težav se kupec s prodajalcem Valens lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 05 933 40 22 ali po elektronski pošti na info@valens.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@valens.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

14. Varovanje osebnih podatkov
Valens se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. 

Valens za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih kupcev v spletni trgovini: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Valensom ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino. 

Valens navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov!

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

MENI